SPOR
SPOR HaberleriKeşan Belediyespor'dan Başkan Helvacıoğlu’na ziyaret
Keşan Belediyespor'dan Başkan Helvacıoğlu’na ziyaret
Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, Keşan Belediyespor Kulübü’nü makamında ağırladı. Ziyarete Keşan Belediye Spor Kulübü yönetimi, antrenörleri ve sporcuları katıldı.
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - Keşan Belediyespor Kulübü'nün kendisine yaptığı ziyarette konuşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, “Keşan’ın adını her mecrada tanıtan takımlarınıza teşekkür ediyor, azimleriyle örnek olan sporcularımızın kupalarla dolu başarılarının devamını diliyoruz” dedi.
Göreve başladığından itibaren spor adına Keşan’da birçok çalışma yaptıklarını ifade eden Başkan Helvacıoğlu, “Bunların içinde en önemlilerinden biri de Keşan Belediyespor’du. Basketbol, atletizm, karate ve halk oyunlarıyla başarıdan başarıya koşarken hep gurur duyduk. Bu yıl tecrübe etme yılımızdı, ancak şimdiden çok değerli başarılar gelmeye başladı. Sporcularımızın azimleri devam ettiği sürece Keşan Belediyesporumuzu kimse tutamaz. Atletizmden, basketbola, karateden halk oyunlarına kadar spor kenti olma yolunda emin adımlarla yürüyoruz. Ben kulübümüzün yönetim kadrosuna, antrenörlerine ve sporcularımıza teşekkür ediyorum. Her zaman destek olduğumuz takımlarımızın zaferleri ile sevinmeye devam edeceğiz. Yolunuz açık olsun” diye konuştu.

-
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

