YAŞAM
YAŞAM HaberleriKeşan Belediyesi’nin iftarına yoğun ilgi
Keşan Belediyesi’nin iftarına yoğun ilgi
Edirne'de Keşan Belediyesi ev sahipliğinde, Ramazan’ın ve Kadir Gecesi’nin maneviyatının bir arada coşkuyla yaşandığı iftar programı düzenlendi.
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) -Edirne'nin Keşan ilçesinde eski İtfaiye Alanı’nda gerçekleştirilen Keşan Belediyesi'nin iftara vatandaşın ilgisi yoğun oldu.
Keşan Belediye Başkanlığı’na yeniden seçilen Op.Dr. Mehmet Özcan ve eşi Şengül Özcan iftara gelen vatandaşların masalarını ziyaret ederek, Ramazan Ayı’nı kutlayarak, afiyet olsun dileklerinde bulundu. Kurulan sofralarda binlerce kişinin aynı anda orucunu açtı.
İftar yemeği sonrasında okunan yemek duası ardınan vatandaşlar, iftar yemeği dolayısıyla Başkan Özcan’a teşekkür etti.

Anahtar Kelimeler:
keşan
belediyesi’nin
iftarına
yoğun
ilgi
-
Bursa Nilüfer Çayı’nda temizlik çalışmaları tamamlandı -
Türkiye kruvaziyer turizminde yükselişini sürdürüyor... Yolcu sayısı 455 bini aştı -
"Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı" ifadesine soruşturma! -
Türkiye ile Moğolistan arasında ticaret hedefi 500 milyon dolar -
TBMM Başkanı Kurtulmuş Azerbaycan yolcusu -
2026 UDSP için sınav giriş belgeleri erişime açıldı -
Bakan Gürlek: Organize suç örgütleriyle mücadelemiz tavizsiz sürecek -
112 Esenyurt Ambulans Koordinasyon ve Lojistik Merkezi hizmete girdi

