GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriKeles'e yakışacak! Eylül ayında hizmete açılacak
Keles'e yakışacak! Eylül ayında hizmete açılacak
Keles'e Gençlik kampı merkezi yapıyor. Başkan Doğru inşaat çalışmaları yerinde inceledi.
Hasan YALÇIN / www.bursaekspress.com
BURSA (İGFA) - Bursa Keles Belediyesi tarafından inşaat çalışmalarına başlanan gençlik kampı merkezini ziyaret eden Keles Belediye Başkanı Ali Doğru çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Başkan Doğru," Yapımı tamamlanmak üzere olan Gençlik Merkezi inşaatında çalışma arkadaşlarımızla birlikte incelemelerde bulunduk.

Gençlik merkezimiz Eylül ayında inşaallah çocuklarımızın ve gençlerimizin hizmetinde olacak dedi.
-
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor

