EKONOMİ
EKONOMİ HaberleriKayseri OSB yönetimi üyelerle buluştu
Kayseri OSB yönetimi üyelerle buluştu
Kayseri Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yalçın, geçtiğimiz günlerde yapılan mevzuat değişikliği sonucu gündeme gelen, GES kurulumu ile elektrik üretimi gerçekleştiren OSB üyelerinin sorunlarını dinledi.
Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
GES kurulumu ile elektrik üretimi gerçekleştiren OSB sanayicilerini, OSB Yönetim Kurulu Üyesi Nihat Bozkurt, Nuri Çetinçağlar, Denetim Kurulu Üyesi Mustafa Gengeç ile beraber makamında ağırlayan Kayseri Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yalçın, yapılan mevzuat değişikliğine ilişkin süreci takip ettiklerini sanayicilere aktardı.
Bu konuda önceki dönem Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı AK Parti Milletvekili Taner Yıldız ile GES üretimi yapan OSB üyesi sanayicileri geçtiğimiz günlerde toplantıda bir araya getirdiklerini hatırlatan Başkan Yalçın, gelinen noktada OSB sanayicilerinin çözüme yönelik önerilerini ve taleplerini dinledi.
OSB üyesi sanayilerin GES kurulumu ile elektrik üretimi ve satışı konusunda yaşadıkları sıkıntıları bir kez daha kendilerine aktarmalarından dolayı memnuniyet duyduklarını belirten Başkan Yalçın, Kayseri OSB sanayicisinin her alanda yaşadığı sıkıntıların çözüme kavuşturulması için büyük bir gayret gösterdiklerini sözlerine ekledi.
-
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu -
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu

