GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriKayseri Büyükşehir'den depremzedelere şefkat eli
Kayseri Büyükşehir'den depremzedelere şefkat eli
Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Başkan Dr. Memduh Büyükkılıç’ın talimatlarıyla tüm ülkeyi yasa boğan deprem bölgesi Kahramanmaraş’ta sabahın ilk ışıklarında depremzedelere sıcak yemek dağıttı.
Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Kahramanmaraş’ta meydana gelen ve 10 ilde büyük yıkıma sebep olan iki ayrı deprem sonrası, Kayseri Büyükşehir Belediyesi, depremzedelerin ihtiyacının karşılanması için yoğun çaba sarf ediyor.
Devletin şefkat elini yakından hissettiren Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Başkan Dr. Memduh Büyükkılıç’ın talimatlarıyla sabahın ilk saatlerinde depremin yoğun hissedildiği Kahramanmaraş Afşin deprem bölgesinde depremzedelere sıcak yemek dağıttı.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, tüm imkânlarını deprem bölgesi için seferber ettiklerini vurgulayarak, “Depremde zarar gören vatandaşlara destek olmak amacıyla yanlarındayız. Depremzedelerin yaralarını bir nebze olsun sarabilmek adına tüm kalbimizle, dualarımızla ve bütün imkânlarımızla vatandaşlarımıza destek oluyoruz” diye konuştu.
Depremzedeler de, Kayseri Büyükşehir Belediyesi tarafından kendilerine uzanan şefkat elinden dolayı teşekkür ederek, “Allah razı olsun devletimizden, Büyükşehir Belediyemize, Belediye Başkanımız Dr. Memduh Büyükkılıç’a teşekkür ederiz. Afşin’de insanlar sıcak yemeğini yiyor, Allah razı olsun, sağ olsun, devletimiz, milletimiz eksik olmasın. Hoş geldiniz, sefa geldiniz” dediler.
-
Maltepe’deki hayvan sulukları temizleniyor -
Bursa Nilüfer'de kaçaklara af yok! -
Tarım ve Orman sahada denetim ve eğitim mesaisinde -
Çayırova’da 80’ler 90’lar konserine büyük ilgi -
Kara Kuvvetleri’nin savunma kapasitesi yeni sistemlerle güçlendiriliyor -
Helal belgeli ithal ürünlerin denetiminde TAREKS dönemi... 'Helal' etiketine özel denetim -
Bursa “Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri” başlıyor -
MSB: Rahatsızlanan Piyade Astsubay Kıdemli Başçavuş şehit oldu

