GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriKaradeniz’de petrol tankeri saldırıya uğradı! Sabotaj şüphesi
Karadeniz’de petrol tankeri saldırıya uğradı! Sabotaj şüphesi
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Karadeniz’de saldırıya uğrayan yabancı bayraklı, Türk işletmeli geminin makine dairesine dışarıdan müdahale edilmiş olabileceğini açıkladı. Gemideki 27 Türk mürettebatın sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.
ANKARA (İGFA) - Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Karadeniz’de saldırıya uğrayan Rusya'da ham petrol yüklemiş olan yabancı bayraklı, Türk işletmeli gemiye ilişkin son durumu paylaştı.
Bakan Uraloğlu, ilk değerlendirmelere göre geminin makine dairesine dışarıdan müdahale edilmiş olabileceğini düşündüklerini ifade etti.
Gemide bulunan 27 mürettebatın tamamının Türk olduğunu belirten Uraloğlu, söz konusu geminin makine dairesinde patlama olduğunu duyururken, "İnsansız deniz aracıyla (İDA) vurulduğunu düşünüyoruz, teknik ekiplerimiz olay yerine sevk edildi" dedi. Bakan Uraloğlu, ekiplerin sağlık durumlarının iyi olduğuna dair bilgi aldıklarını açıkladı.
Olayla ilgili incelemelerin sürdüğü ve gelişmelerin yakından takip edildiği kaydedildi.
-
Keçiören'de uyuşturucuyla mücadele günü kapsamında fidan ve fide dağıtıldı -
Muratpaşa’da 74 bin kişiye çevre eğitimi -
Recep Tayyip Erdoğan Kampüsü Sakarya’yı geleceğe taşıyacak -
Mahallemde Konser Var başlıyor -
Deniz ulaşımında yaz seferleri başlıyor -
Melikgazi Kayseri Basketbol için destek çağrısı -
Üniversiteli gençlere yeni fırsatlar -
Kayseri Talas'tan İnovasyon Yaz Kampı

