YAŞAM
YAŞAM Haberleriİzmit'te KPSS’ye giren adaylar yalnız bırakılmadı
İzmit'te KPSS’ye giren adaylar yalnız bırakılmadı
İzmit Belediyesi milyonlarca vatandaşın ter döktüğü Kamu Personel Seçme Sınavı’nda (KPSS) geleneği bozmayarak okul önlerinde su dağıtımında bulundu
KOCAELİ (İGFA) - İzmit Belediyesi, bugün yapılan KPSS genel yetenek-genel kültür oturumunda adayları yalnız bırakmadı.
Belediye Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından organize edilen program kapsamında 20 okulda kurulan stantta sınava giren vatandaşlara ve yakınlarına su ikramında bulunuldu.
Ekipler sınava giren adaylara başarılar diledi.
Ekipler, sınava giren adaylara İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in başarı dileklerinin iletti. İkramdan ve gösterilen ilgiden memnuniyet duyduklarını dile getiren vatandaşlar da Başkan Hürriyet ve ekiplere teşekkürlerini iletti.
-
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu -
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu

