SPOR
SPOR Haberleriİzmitli Periler’in Süper Lig inadı devam ediyor
İzmitli Periler’in Süper Lig inadı devam ediyor
İzmit Belediyespor Kadın Basketbol Takımı, Kadınlar Basketbol 1. Ligi Play-off Final serisinin ikinci maçında Alanya Belediyespor Antalya Güneşi’ni 35 sayı farkla 97-62 mağlup ederek seriyi 1-1’e getirdi.
KOCAELİ (İGFA) - Kocaeli'nin İzmit Belediyespor Kadın Basketbol Takımı, Türkiye Kadınlar Basketbol 1. Ligi Play-Off finali ikinci maçında Alanya Belediyespor Antalya Güneşi’ni konuk etti. Kocaeli Atatürk Spor Salonu’nda dolu tribünler önünde oynanan müsabakayı İzmitli Periler, 97-62 kazandı. Maçın başından sonuna kadar üstünlüğünü koruyan İzmitli Periler bu sonuçla seride durumu 1-1’e getirdi.
DİĞER MAÇ 16 MAYIS SALI GÜNÜ OYNANACAK
İzmit Belediyespor’da tüm oyuncular sayı üretirken Asiah Monet Jones 15 sayı ile öne çıktı. Rakibine 35 sayı fark atan İzmitli Periler, Süper Lig yolundaki iddiasına güçlü bir şekilde devam etti. Serinin üçüncü maçı 16 Mayıs Salı günü saat 18.00’de Alanya Belediyespor Antalya Güneşi’nin sahasında oynanacak. 5 maç üzerinden oynanan seride 3 maçı alan taraf süper lige yükselecek.
-
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

