SPOR
SPOR Haberleriİzmitli periler seriyi sürdürdü
İzmitli periler seriyi sürdürdü
Türkiye Kadınlar Basketbol 1.Ligi’nde zirve mücadelesi veren İzmit Belediyespor, deplasmanda Edremit Güre Belediyesini 70-75 mağlup etti
KOCAELİ (İGFA) - Kocaeli'yi Türkiye Kadınlar Basketbol 1. Ligi’nde temsil eden ve şampiyonluk mücadelesi veren İzmit Belediyespor, 16’ncı hafta mücadelesinde deplasmanda Balıkesir ekibi Edremit Güre Belediyesine konuk oldu. Zorlu mücadelede rakibini 70-75 mağlup eden temsilcimiz İzmit Belediyespor, galibiyet serisini 6 maça çıkardı ve zirve takibine devam etti.
BAŞKAN HÜRRİYET YALNIZ BIRAKMADI
Bu sezon bir üst ligi hedefleyen takımın en büyük destekçisi İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet de maçı tribünden takip ederken, alınan galibiyetten ötürü tüm oyuncuları ve teknik heyeti kutladı. Hürriyet ayrıca, maçı birlikte izlediği Edremit Belediye Başkanı Selman Hasan Arslan ve tüm Edremit halkına misafirperverlikleri için teşekkür etti.
-
AK Parti Düzce Milletvekili Ercan Öztürk trafik kazasında yaralandı, 1 kişi hayatını kaybetti -
Ağrı Barosu’ndan yargı mensuplarına birlik mesajı veren veda -
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar

