SPOR
SPOR Haberleriİzmit güreş takımı ile gururlanıyor
İzmit güreş takımı ile gururlanıyor
Kentimizin gururu İzmit Belediyespor Güreş Takımı, U20 Türkiye Güreş Şampiyonasından da başarı ile dönmeyi bildi
KOCAELİ (İGFA) - İzmit Belediyespor Güreş Takımı, Sakarya’nın Serdivan ilçesinde düzenlenen U20 Türkiye Güreş Şampiyonasında kentimizi temsil etti. 87 kiloda grekoromen kategorisinde yarışan Özgür Güreşen ve Erman Altıntaş güçlü rakipleri arasından son 16 turuna kalma başarısı gösterdi. İzmit Belediyesi Spor İşleri Müdürü ve Güreş Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Mithat Ağa ise turnuvayı yerinde izleyip sporculara desteğini gösterdi. Sporcular kendilerine gösterdikleri destekten dolayı Başkan Hürriyet’e teşekkür etti.
Anahtar Kelimeler:
izmit
güreş
takımı
ile
gururlanıyor
-
Bursa Nilüfer Çayı’nda temizlik çalışmaları tamamlandı -
Türkiye kruvaziyer turizminde yükselişini sürdürüyor... Yolcu sayısı 455 bini aştı -
"Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı" ifadesine soruşturma! -
Türkiye ile Moğolistan arasında ticaret hedefi 500 milyon dolar -
TBMM Başkanı Kurtulmuş Azerbaycan yolcusu -
2026 UDSP için sınav giriş belgeleri erişime açıldı -
Bakan Gürlek: Organize suç örgütleriyle mücadelemiz tavizsiz sürecek -
112 Esenyurt Ambulans Koordinasyon ve Lojistik Merkezi hizmete girdi

