YURT HABERLER
YURT HABERLER Haberleriİzmit Gençlerbirliği Spor Kulübünden Başkan Hürriyet’e teşekkür
İzmit Gençlerbirliği Spor Kulübünden Başkan Hürriyet’e teşekkür
İzmit Gençlerbirliği Spor Kulübü, kendilerini şampiyonlar gecesinde ağırlayan İzmit Belediye Başkanı Av. Fatma Kaplan Hürriyet’i makamında ziyaret ederek teşekkür etti.
KOCAELİ (İGFA) - İzmit Belediye Başkanı Av. Fatma Kaplan Hürriyet, İkinci Amatör Lig’de şampiyon olarak Birinci Amatör Lig’e yükselen futbol takımlarla geçtiğimiz haftalarda şampiyonlar gecesinde buluşarak tebrik etmişti. Bu kapsamda İzmit Gençlerbirliği Spor Kulübü yöneticileri Başkan Hürriyet’e teşekkür ziyareti gerçekleştirdi.
“AMATÖR SPOR KULÜPLERİNİ ÖNEMSİYORUZ”
İzmit Gençlerbirliği Kulübü Başkanvekili Faruk Özcan ve yönetim kurulu üyeleri ziyarette, spora ve sporcuya değer veren ve desteklerini hep arkalarında hissettikleri Başkan Hürriyet’e teşekkür ettiler. Başkan Hürriyet de amatör spor kulüplerine önem verdiklerini ve desteklerine devam edeceklerini ifade ederek nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.
-
Yurtta bugün hava nasıl olacak? (28 Haziran 2026) -
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu -
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu

