GÜNDEM
GÜNDEM Haberleriİzmit Belediyesi müdürlüklerinde devir teslim törenleri
İzmit Belediyesi müdürlüklerinde devir teslim törenleri
Yeni döneme bayrak değişimi ile başlayan İzmit Belediyesi müdürlüklerinde devir teslim töreni gerçekleşti. Başkan Hürriyet, görev süresini tamamlayan müdürlere emekleri için teşekkür ederken göreve başlayan müdürlere başarılar diledi
KOCAELİ (İGFA) - İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, yeni döneme ‘Güçlü Meclis, Güçlü Kadro’ diyerek merhaba dedi. Yeni yönetimini belirleyen Başkan Hürriyet, bugün müdürlükler için devir teslim töreni gerçekleştirdi.
“EMEK VE KATKILARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM”
Görev süresini tamamlayan tüm müdürlere emekleri için teşekkür eden Başkan Hürriyet, göreve başlayan müdürlere başarılar diledi. 5 yıl boyunca emek veren tüm müdürlere plaket takdim eden Başkan Hürriyet, “Sizlerle yol yürümek kıymetliydi. Emekleriniz ve katkılarınız için çok teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
-
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

