YURT HABERLER
YURT HABERLER Haberleriİzmit Belediyesi lösemili çocuklar için stant açtı
İzmit Belediyesi lösemili çocuklar için stant açtı
İzmit Belediyesi, 2-8 Kasım Lösemili Çocuklar Haftası’nda, lösemi hastalığına dikkat çekmek ve toplumsal bilinç oluşturmak amacıyla LÖSEV ile birlikte Belsa Plaza önünde stant açtı.
KOCAELİ (İGFA)- İzmit Belediyesi, 2-8 Kasım Lösemili Çocuklar Haftası’nda da önemli bir farkındalık çalışmasına imza attı.
İzmit Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü ile Lösemili Çocuklar Vakfı (LÖSEV) işbirliğinde Belsa Plaza A Blok önünde stant açılarak, geliri lösemili çocukların yararına kullanılmak üzere ürünler satışa sunuldu. 5 Kasım Perşembe saat 16.00’a kadar açık kalacak standa İzmitli vatandaşlar ilk günden yoğun ilgi gösterdi.
-
AK Parti’ye üç belediye başkanı daha katıldı... Rozetleri Erdoğan taktı -
UNESCO unvanı Kahramanmaraş’ta kültür turizmine yeni kapılar açıyor -
Ankara’da Karagöz Müzikali sezon finalini yaptı -
Trabzon’da turizm destinasyonlarına yoğun ilgi -
Kocaeli'de İzmit'te Aquaparkı yaz sezonunu açıyor -
Bursa Büyükşehir'den Gürsu'da yaşamı koruyan çalışma -
Antalya’da yapay resifler denizle buluştu -
Ordu’da Su Oyun Parkları çocuklara açılıyor

