YURT HABERLER
YURT HABERLER Haberleriİzmit Belediyesi lösemili çocuklar için stant açtı
İzmit Belediyesi lösemili çocuklar için stant açtı
İzmit Belediyesi, 2-8 Kasım Lösemili Çocuklar Haftası’nda, lösemi hastalığına dikkat çekmek ve toplumsal bilinç oluşturmak amacıyla LÖSEV ile birlikte Belsa Plaza önünde stant açtı.
KOCAELİ (İGFA)- İzmit Belediyesi, 2-8 Kasım Lösemili Çocuklar Haftası’nda da önemli bir farkındalık çalışmasına imza attı.
İzmit Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü ile Lösemili Çocuklar Vakfı (LÖSEV) işbirliğinde Belsa Plaza A Blok önünde stant açılarak, geliri lösemili çocukların yararına kullanılmak üzere ürünler satışa sunuldu. 5 Kasım Perşembe saat 16.00’a kadar açık kalacak standa İzmitli vatandaşlar ilk günden yoğun ilgi gösterdi.
-
Maltepe’deki hayvan sulukları temizleniyor -
Bursa Nilüfer'de kaçaklara af yok! -
Tarım ve Orman sahada denetim ve eğitim mesaisinde -
Çayırova’da 80’ler 90’lar konserine büyük ilgi -
Kara Kuvvetleri’nin savunma kapasitesi yeni sistemlerle güçlendiriliyor -
Helal belgeli ithal ürünlerin denetiminde TAREKS dönemi... 'Helal' etiketine özel denetim -
Bursa “Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri” başlıyor -
MSB: Rahatsızlanan Piyade Astsubay Kıdemli Başçavuş şehit oldu

