YAŞAM
YAŞAM Haberleriİzmir'de ormanın kahraman şehidi son yolculuğuna uğurlandı
İzmir'de ormanın kahraman şehidi son yolculuğuna uğurlandı
İzmir'in Ödemiş ilçesinde 2 Temmuz'da çıkan yangında yaralanan, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybeden orman işçisi Ragıp Şahin, Kiraz'ın Çatak Mahallesi'nde son yolculuğuna uğurlandı.
İZMİR (İGFA) - 2 Temmuz'da Ödemiş Tosunlar'da çıkan orman yangınına müdahale ederken ağır yaralanan, Beydağ Orman İşletme Şefliği'nde görevli Ragıp Şahin son yolculuğuna uğurlandı.
Kiraz'ın Çatak Mahalle Camisi'nde kılınan cenaze namazında İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay ile Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban, Ödemiş Belediye Başkanı Mustafa Turan, Kiraz Belediye Başkanı Nasuh Coşkun, Beydağ Belediye Başkanı Şakir Başaran, Orman Genel Müdürü Bekir Karacabey, İzmir Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri, ailesi, sevenleri ve mesai arkadaşları yer aldı.
Şehit Şahin'in cenazesi namazın ardından Çatak Mahallesi Mezarlığı'na defnedildi.
Başkan Tugay, Ragıp Şahin'in eşi Nazire Şahin, çocukları Emir ve Sude Şahin'in acılarını paylaştı ve başsağlığı diledi.
-
Balıkesir Büyükşehir'de saha denetimi sürüyor -
Gönen TECH10'da mezuniyet coşkusu -
Antalya Büyükşehir’den Gazipaşalı üreticilere naylon desteği -
Antalya Büyükşehir’in çevre vizyonu anlatıldı -
EKDAĞ’dan Boğaçayı Plajı’nda yerli üretimle konforlu hizmet -
ABB’den öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi -
“Karagöz Konsere Gidiyor” sezon finali yaptı -
KOBİ’leri büyütme ekonomisine geçilmeli

