GÜNDEM
GÜNDEM Haberleriİstanbul'dan gönüllü polisler depremzedelere gidiyor
İstanbul'dan gönüllü polisler depremzedelere gidiyor
İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nde görev yapan çok sayıda Polis, gönüllü olarak depremden etkilenen bölgelere gitmek üzere yola çıktı.
İSTANBUL (İGFA) - Emniyet Müdürlüğü'nün sosyal medya hesabından yapılan paylaşıma göre, Kahramanmaraş merkezli depremlerde zarar gören bölgelere gönderilen 944 personelin yanı sıra gönüllü Polisler de bölgeye gitmek için dilekçe verdi.
İlk gönüllü ekibin ardından çok sayıda polis deprem bölgelerindeki ihtiyaç duyulan yerlerde görevlendirilmek üzere yola çıktı.
Polis memurlarının gönüllü olarak deprem bölgelerine gidişinin süreceği öğrenildi.
Anahtar Kelimeler:
istanbul'dan
gönüllü
polisler
depremzedelere
gidiyor
-
AK Parti’ye üç belediye başkanı daha katıldı... Rozetleri Erdoğan taktı -
UNESCO unvanı Kahramanmaraş’ta kültür turizmine yeni kapılar açıyor -
Ankara’da Karagöz Müzikali sezon finalini yaptı -
Trabzon’da turizm destinasyonlarına yoğun ilgi -
Kocaeli'de İzmit'te Aquaparkı yaz sezonunu açıyor -
Bursa Büyükşehir'den Gürsu'da yaşamı koruyan çalışma -
Antalya’da yapay resifler denizle buluştu -
Ordu’da Su Oyun Parkları çocuklara açılıyor

