GÜNDEM
GÜNDEM Haberleriİstanbul'dan gönüllü polisler depremzedelere gidiyor
İstanbul'dan gönüllü polisler depremzedelere gidiyor
İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nde görev yapan çok sayıda Polis, gönüllü olarak depremden etkilenen bölgelere gitmek üzere yola çıktı.
İSTANBUL (İGFA) - Emniyet Müdürlüğü'nün sosyal medya hesabından yapılan paylaşıma göre, Kahramanmaraş merkezli depremlerde zarar gören bölgelere gönderilen 944 personelin yanı sıra gönüllü Polisler de bölgeye gitmek için dilekçe verdi.
İlk gönüllü ekibin ardından çok sayıda polis deprem bölgelerindeki ihtiyaç duyulan yerlerde görevlendirilmek üzere yola çıktı.
Polis memurlarının gönüllü olarak deprem bölgelerine gidişinin süreceği öğrenildi.
Anahtar Kelimeler:
istanbul'dan
gönüllü
polisler
depremzedelere
gidiyor
-
Çayırova’da 80’ler 90’lar konserine büyük ilgi -
Kara Kuvvetleri’nin savunma kapasitesi yeni sistemlerle güçlendiriliyor -
Helal belgeli ithal ürünlerin denetiminde TAREKS dönemi... 'Helal' etiketine özel denetim -
Bursa “Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri” başlıyor -
MSB: Rahatsızlanan Piyade Astsubay Kıdemli Başçavuş şehit oldu -
Kocaeli'den 'ormanı koru, geleceği kurtar' farkındalığı -
MSB: Son bir haftada 7 PKK’lı terörist teslim oldu, hudutlarda 434 kişi yakalandı -
Sakarya'da 90’lar konseri nostalji rüzgârı estirdi

