GÜNDEM
GÜNDEM Haberleriİstanbul'da '19 Mayıs' coşkusu Derici'yle yaşandı
İstanbul'da '19 Mayıs' coşkusu Derici'yle yaşandı
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen İrem Derici konserlerine İstanbullular yoğun ilgi gösterdi.
İSTANBUL (İGFA) - İstanbul ‘da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında Avcılar Belediyesi tarafından Avcılar Meydanında İrem Derici konseri düzenlendi.
Kutlamalar kapsamında düzenlenen konserlere İstanbullular tarafından yoğun ilgi gösterildi.

İrem Derici de kırmızı elbisesi ve enerjisiyle göz doldurdu.
Anahtar Kelimeler:
istanbul'da
'19
mayıs'
coşkusu
derici'yle
yaşandı
-
Bursa Nilüfer Çayı’nda temizlik çalışmaları tamamlandı -
Türkiye kruvaziyer turizminde yükselişini sürdürüyor... Yolcu sayısı 455 bini aştı -
"Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı" ifadesine soruşturma! -
Türkiye ile Moğolistan arasında ticaret hedefi 500 milyon dolar -
TBMM Başkanı Kurtulmuş Azerbaycan yolcusu -
2026 UDSP için sınav giriş belgeleri erişime açıldı -
Bakan Gürlek: Organize suç örgütleriyle mücadelemiz tavizsiz sürecek -
112 Esenyurt Ambulans Koordinasyon ve Lojistik Merkezi hizmete girdi

