YAŞAM
YAŞAM Haberleriİstanbul Maltepe Belediyesi’nden sağlıklı yaş alma semineri
İstanbul Maltepe Belediyesi’nden sağlıklı yaş alma semineri
İstanbul Maltepe Belediyesi, İleri yaşta sağlıklı ve aktif yaşama dikkat çekmek için “Yıllar Artarken Anlam Derinleşir: Aktif ve Onurlu Yaşlanmak” semineri düzenledi.
İSTANBUL (İGFA) - Yaşlılara Saygı Haftası kapsamında düzenlenen seminer, Altınyıllar Yaşam Merkezi’nde yoğun katılımla gerçekleştirildi. Maltepe Üniversitesi öğretim üyesi Doç. Dr. Berfin Varışlı, sağlıklı yaş alma, yaşam kalitesinin korunması ve ileri yaşlarda aktif kalmanın önemi üzerine kapsamlı bir söyleşi gerçekleştirdi.
Varışlı, yaşlanma sürecinin yalnızca biyolojik değil, aynı zamanda sosyal ve psikolojik yönleriyle ele alınması gerektiğini vurguladı.
Katılımcılar, sağlıklı yaşam alışkanlıkları ve aktif yaşamın sürdürülebilirliği konularında Doç. Dr. Berfin Varışlı’ya soru sorma fırsatı da buldu. Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürü Gülay Kılıç, etkinlik sonunda Doç. Dr. Berfin Varışlı’ya katkılarından dolayı çiçek takdim etti.
-
Kayseri Büyükşehir'den kentsel dönüşüm mesaisi -
Kayserililer Ali Dağı'nda buluşuyor -
AK Parti Düzce Milletvekili Ercan Öztürk trafik kazasında yaralandı, 1 kişi hayatını kaybetti -
Ağrı Barosu’ndan yargı mensuplarına birlik mesajı veren veda -
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu

