SPOR
SPOR Haberleriİnegölspor’dan çifte transfer
İnegölspor’dan çifte transfer
TFF 2’nci Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden İnegölspor, kadrosunu iki isimle güçlendirdi.
BURSA (İGFA) - Ligde istediği sonuçları alamayan İnegölspor, yeni transferlerle sezonun ikinci yarısında çıkış yakalamanın peşine düştü. Bordo Beyazlılar, Pendikspor’dan orta saha oyuncusu Kadir Salih ile 1,5 yıllık sözleşme imzaladı. Kulüp tesislerinde düzenlenen imza törende konuşan Futbol Şube Sorumlusu Ali Şahin, teknik direktör Şaban Yıldırım’ım raporu doğrultusunda sürdürdüklerini söyledi.
Kadir Salih ise, İnegölspor gibi büyük bir kulübe geldiği için çok mutlu olduğunu kaydetti.

Bordo Beyazlılar ayrıca Ergene Velimeşe Spor’dan ön libero Fatih Cerlek ile de 1,5 yıllık sözleşme imzaladı. Futbol Şube Sorumlusu Mustafa Arıcı, eksik gördükleri noktalara transfer çalışmalarına başladıklarını kaydetti. Fatih Cerlek de takımı hak ettiği noktalara taşıyacaklarını açıkladı.
-
Gaziantep'te Mehmet amca, Alzheimer Merkezi'nde hayata döndü -
Bolvadin'de ekmek 15 TL olunca, 5 TL'lik Halk Ekmek'e rağbet arttı -
Evde sağlık ve palyatif bakım hizmetlerinde yeni dönem... Hastane eve taşınıyor! -
Çorum gastronomisi uluslararası medyada ses getirdi -
Erzurum Kent Konseyi Kadın Meclisi’nden Nagihan Baruş’a ziyaret -
Konya Karatay'da 190 çeşit gül ile görsel şölen -
Ordu'da Kumru Barajı’ndan 33 mahalleye içme suyu hattı -
Denizli Büyükşehir Belediyesi’ne genç dostu kent ödülü

