SPOR
SPOR Haberleriİnegölspor’dan çifte transfer
İnegölspor’dan çifte transfer
TFF 2’nci Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden İnegölspor, kadrosunu iki isimle güçlendirdi.
BURSA (İGFA) - Ligde istediği sonuçları alamayan İnegölspor, yeni transferlerle sezonun ikinci yarısında çıkış yakalamanın peşine düştü. Bordo Beyazlılar, Pendikspor’dan orta saha oyuncusu Kadir Salih ile 1,5 yıllık sözleşme imzaladı. Kulüp tesislerinde düzenlenen imza törende konuşan Futbol Şube Sorumlusu Ali Şahin, teknik direktör Şaban Yıldırım’ım raporu doğrultusunda sürdürdüklerini söyledi.
Kadir Salih ise, İnegölspor gibi büyük bir kulübe geldiği için çok mutlu olduğunu kaydetti.

Bordo Beyazlılar ayrıca Ergene Velimeşe Spor’dan ön libero Fatih Cerlek ile de 1,5 yıllık sözleşme imzaladı. Futbol Şube Sorumlusu Mustafa Arıcı, eksik gördükleri noktalara transfer çalışmalarına başladıklarını kaydetti. Fatih Cerlek de takımı hak ettiği noktalara taşıyacaklarını açıkladı.
-
Sakarya Roket Şenliği’nde genç mucitler gökyüzüyle buluştu -
Konya'da gürültüye karşı ses bariyeri yapıldı -
Manisa’da çevre estetiği için yoğun mesai -
Bursa Yıldırım'da türkü şöleni -
İzmir Zeytin Sahne’de film müzikleri yankılandı -
20 ilde siber suça 193 gözaltı! -
Baraj doluluk oranları artık günlük yayınlanacak -
Bursa Kozahan için teknik inceleme

