GÜNDEM
GÜNDEM Haberleriİmamoğlu'ndan oy ve sandık çağrısı
İmamoğlu'ndan oy ve sandık çağrısı
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, sandıkların kapanmasına az bir süre kala İstanbulluları oy sayım sürecini sükunet ve dikkatle takip etmeye davet etti.
İSTANBUL (İGFA) - İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, sosyal medya hesabından İstanbullular'a oy ve sandık çağrısı yaptı.
Sandıkların saat 17.00 itibariyle kapanacağını anımsatan Başkan İmamoğlu, paylaşımında, "Tüm vatandaşlarımızı sandığa gitmeye, gitmeyenleri ikna etmeye, sonrasında da oy sayım sürecini sükunet ve dikkatle takip etmeye davet ediyorum. Birlikte güzel bir demokrasi şölenine imza atalım" çağrısında bulundu.
Anahtar Kelimeler:
imamoğlu'ndan
oy
ve
sandık
çağrısı
-
Bakan Uraloğlu'ndan Ormanya paylaşımı -
İhracat şampiyonlarının 11’i Egeli -
Aşırı sıcaklar beyin fonksiyonlarını etkiliyor! -
Kocaeli'de Değirmendere Aquapark yeni sezona ‘merhaba’ dedi -
Mersin’de kan portakalı çikolatayla buluştu -
İzmir Bornova'da Büyükpark’in simge havuzu yenilendi -
Hayvan küpeleme sisteminde yeni dönem... Karekod geliyor, il kodlu küpelerin süresi uzatıldı -
Koç Üniversitesi'nde 32’inci dönem mezuniyet sevinci

