GÜNDEM
GÜNDEM Haberleriİmamoğlu'ndan oy ve sandık çağrısı
İmamoğlu'ndan oy ve sandık çağrısı
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, sandıkların kapanmasına az bir süre kala İstanbulluları oy sayım sürecini sükunet ve dikkatle takip etmeye davet etti.
İSTANBUL (İGFA) - İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, sosyal medya hesabından İstanbullular'a oy ve sandık çağrısı yaptı.
Sandıkların saat 17.00 itibariyle kapanacağını anımsatan Başkan İmamoğlu, paylaşımında, "Tüm vatandaşlarımızı sandığa gitmeye, gitmeyenleri ikna etmeye, sonrasında da oy sayım sürecini sükunet ve dikkatle takip etmeye davet ediyorum. Birlikte güzel bir demokrasi şölenine imza atalım" çağrısında bulundu.
Anahtar Kelimeler:
imamoğlu'ndan
oy
ve
sandık
çağrısı
-
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu -
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu

