GÜNDEM
GÜNDEM Haberleriİletişim'den İstanbul yangınında hayatını kaybedenlere taziye
İletişim'den İstanbul yangınında hayatını kaybedenlere taziye
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, sosyal medya hesabından İstanbul'un Beşiktaş ilçesi Gayrettepe Mahallesi'ndeki bir işletmede çıkan yangında hayatını kaybedenler için başsağlığı dilediği bir paylaşımda bulundu.
ANKARA (İGFA) - İletişim Başkanı Fahrettin Altun, elim olayla ilgili yaptığı paylaşımda, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın tüm gelişmeleri yakından takip ettiğini, konu hakkında ilgili Bakanlıklardan ve İstanbul Valiliğinden anlık bilgi aldığını duyurdu.
Hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet, ailelerine başsağlığı dileyen İletişim Başkanı Altun, "Olayla ilgili gerekli soruşturmalar başlatılmış olup yangın tüm yönleriyle araştırılmaktadır. Vatandaşlarımızın, yaşanan bu elim hadise ile ilgili sosyal medyada ortaya atılabilecek dezenformasyon içeren paylaşımlara itibar etmemeleri, gelişmeleri resmî kanallardan takip etmeleri büyük önem taşımaktadır." ifadelerini kullandı.
-
Balıkesir Gönen’de 288 öğrenci TECH10 sertifikalarını aldı -
Bursa Nilüfer katı atık tesisine karşı tek ses oldu -
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor -
Yeniden Sinematek’ten açık hava sineması -
Bakan Çiftçi: Göç doğru yönetildiğinde stratejik fırsattır -
Başkan Vekili Biba: Aşure, bereket demektir -
Ordu Kayabaşına modern kaldırım -
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda

