EKONOMİ
EKONOMİ Haberleriİkinci elde en çok iPhone 11 gidiyor!
İkinci elde en çok iPhone 11 gidiyor!
Bursa’da bulunan, yerel telefoncular arasında en çok tercih edilen model iPhone 11 oldu.
Esmanur GÜLBAHAR/ HERKES DUYSUN
BURSA (İGFA) - İşletmeciler müşteriler tarafından hem satılan hem alınan telefon olarak iPhone 11’i işaret etti.
“VİTRİNDE EN ÇOK YER ALAN MODEL”
Vitrinde en çok yer alan telefon modelinin iPhone 11 olduğunu kaydeden işletmeci şu ifadeleri kullandı:
”Buraya gelip giden müşterilerimizin bizlere satış olarak sunduğu telefonların başında iPhone 11 geliyor. Ayrıca bizim de sattığımız, vitrinimize koyduğumuz en çok gördüğünüz model iPhone 11. İkinci el piyasasının göz bebeği haline gelmiş durumda diyebiliriz.”
-
Maltepe’deki hayvan sulukları temizleniyor -
Bursa Nilüfer'de kaçaklara af yok! -
Tarım ve Orman sahada denetim ve eğitim mesaisinde -
Çayırova’da 80’ler 90’lar konserine büyük ilgi -
Kara Kuvvetleri’nin savunma kapasitesi yeni sistemlerle güçlendiriliyor -
Helal belgeli ithal ürünlerin denetiminde TAREKS dönemi... 'Helal' etiketine özel denetim -
Bursa “Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri” başlıyor -
MSB: Rahatsızlanan Piyade Astsubay Kıdemli Başçavuş şehit oldu

