GÜNDEM
GÜNDEM Haberleriİçişleri'nden Şırnak Cudi'de 'GÜRZ-12'... BTÖ'ye ait mühimmat deposu imha edildi
İçişleri'nden Şırnak Cudi'de 'GÜRZ-12'... BTÖ'ye ait mühimmat deposu imha edildi
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, bölücü terör örgütüne ait mühimmat deposunun imha edildiğini açıkladı.
ANKARA (İGFA) - Şırnak'ın Cudi Dağı kırsalında Bölücü Terör Örgütü (BTÖ) mensubu teröristlerin kırsal barınma alanlarının imha edilmesine yönelik “GÜRZ-12” operasyonu başlatıldı.
Operasyonun detaylarını İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından paylaştı.
Bölücü Terör Örgütüne (BTÖ) ait mühimmat deposunun imha edildiği operasyonda teröristlerin mühimmat deposu olarak kullandığı bir mağarada; 753 adet El Bombası, bin adet El Bombası Fünyesi, 2 bin adet Elektrikli Fünye, 11 adet AK-47 Piyade Tüfeği, 5adet Dragunov Keskin Nişancı Tüfeği, 3 adet RPG-7 Roketatar, 2 adet PKM Makinalı Tüfek, 1 adet 60 mm’lik Havan, 2 Kg Patlayıcı Madde ve çok sayıda yaşam malzemesi ele geçirildi.
Bakan Yerlikaya, "Yılın 365 günü, 4 mevsim, 12 ay, gece gündüz demeden şehir içinde de kırsalda da operasyonlar düzenliyoruz. Terörle mücadelemiz son terörist etkisiz hale getirilinceye kadar kararlılıkla devam edecek" mesajını verdi.
-
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular

