GÜNDEM
GÜNDEM Haberleriİçişleri'nden 'maske' genelgesi
İçişleri'nden 'maske' genelgesi
İçişleri Bakanlığı, 81 il valiliğine gönderdiği genelgeyle göre COVID-19 vaka sayılarındaki düşüşe dikkati çekerek, toplu ulaşım araçlarında maske kullanımına son verildiğini sağlık kuruluşlarında maske kullanımına devam edeceğini açıkladı.
ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanlığı tarafından 81 il valiliklerine maske genelgesi gönderildi.
Bakanlık genelgesinde COVID-19 vaka sayılarındaki düşüşle birlikte, toplu ulaşım araçlarında maske kullanımına son verildiği, sağlık kuruluşlarında maske kullanımına devam edildiği bildirildi.
Sağlık Bakanlığı Koronavirüs Bilim Kurulu tavsiyeleri ışığında Kabine'de kararlaştırılan tedbirler ve bu tedbirlere yönelik denetimlerin genelgeler aracılığıyla kamuoyuna duyurulduğu anımsatılan genelgede vakalarının binin altında düşmesiyle salgının toplum sağlığını tehdit eden bir unsur olmaktan çıktığı, salgından bireysel korunma aşamasına geçildiğinın altı çizildi.
Toplu taşıma araçlarında maske takma zorunluluğuna ilişkin uygulamaya son verildiği, sağlık kuruluşlarında maske kullanım uygulamasına ise devam edileceği vurgulandı.
Bakanlık valilikler ve kaymakamlıklarca salgının seyri dikkatle takip edileceği, lokal seviyede ihtiyaç duyulabilecek tedbirler İl/İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurullarınca değerlendirilerek gerekli kararlar alınacağının altı çizildi.
-
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi -
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi -
Beş teknolojik atılım... Huawei, yeni nesil şebeke oluşturucu ESS Platformu LUTERRA®'yı piyasaya sürdü -
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

