SPOR
SPOR HaberleriHataylı hentbolcular yeni sezona galip başladı
Hataylı hentbolcular yeni sezona galip başladı
2022-2023 Deplasmanlı Erkekler Hentbol Süper Liginin ilk maçında Hatay Büyükşehir Belediyespor evinde MKE Ankaragücü'nü konuk etti.
HATAY (İGFA)- Hatay Büyükşehir Belediyespor, karşılaşmada oyuna ağırlığını koydu ve etkili savunması ile konuk takıma gol şansı tanımayarak ilk yarıyı 18-10 önde tamamladı.
Mavi-beyazlılar, ilk yarıdaki üstünlüğünü maçın sonuna kadar sürdürdü.
Savunma ve hücumda hata yapmayan, maçın ikinci yarısında da rakibinin önüne geçmesine izin vermeyerek aradaki farkı açan Hatay Büyükşehir Belediyespor, sahadan 31-26 galip ayrılarak sezona başarılı giriş yaptı.

-
Eskişehir’de tramvaylarda yaz tarifesi başlıyor -
Niğde Aladağlar’da yaralanan vatandaş helikopterle kurtarıldı -
Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. yılında Selçuklu Sultanları anıldı -
İstanbul Beylikdüzü’nde karne sevinci şenliğe dönüştü -
Balıkesir Gönen’de 288 öğrenci TECH10 sertifikalarını aldı -
Bursa Nilüfer katı atık tesisine karşı tek ses oldu -
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor -
Yeniden Sinematek’ten açık hava sineması

