GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriHatay'da Belen trafiği nefes alacak
Hatay'da Belen trafiği nefes alacak
Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Lütfü Savaş, Antakya, Belen, Arsuz trafiğine nefes aldıracak yolu yıl sonuna kalmadan bitirmeyi planladıklarını söyledi.
HATAY (İGFA) - Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş, deprem öncesi projesi tamamlanarak çalışmalara başlanan ancak yaşanan deprem felaketi nedeniyle çalışmaları yavaşlayan Serinyol-Madenli yol çalışmalarını yerinde inceledi.
Başkan Savaş, Antakya-Arsuz arası seyahat edecek Hataylılara çok daha konforlu ve huzurlu bir yolculuk imkanı sağlayacaklarını dile getirdi.
-
Polonya Cumhurbaşkanı Türkiye'de... İki ülke hedefi 15 milyar dolarlık ticaret -
Zühal Yorgancıoğlu’nun adı Eskişehir’de yaşıyor -
YÖK’ten yükseköğretimde yeni dönem... Mikro yeterlilikler resmen hayata geçti -
Gaziantep metro için yeşil finansman müjdesi -
Manisa'da kesintisiz ve sağlıklı su için çalışmalar sürüyor -
“Dilimizin Zenginlikleri” Bursa’da ödül töreniyle taçlandı -
Bursa Nilüferli kadınlar yılın yazarını şiirleri ile andı -
Trabzon'da 'Kapaklar Çoğalsın Engeller Azalsın' projesi

