YURT HABERLER
YURT HABERLER HaberleriHatay Büyükşehirli sporculardan sağlık protokolü güncellemesi
Hatay Büyükşehirli sporculardan sağlık protokolü güncellemesi
Hatay Büyükşehir Belediyespor Kulübü, Akademi Hastanesi ile yapmış olduğu sağlık protokolünü bir yıl daha uzattı.
HATAY (İGFA) - Sağlık protokolünü Hatay Büyükşehir Belediyespor Kulübü Başkanı Metin Açık ve Akademi Hastanesi Başhekimi İbrahim Yaman imzaladı.
Süper Lig’de mücadele eden Hatay Büyükşehir Belediyespor Kulübü’nün Kadın Basketbol Takımı, Erkek Voleybol Takımı ve Erkek Hentbol Takımı sezon boyunca Akademi Hastanesi’nin sağlık hizmetlerinden faydalanacak.
Başhekim Yaman, protokolün hayırlı olmasını dileyerek HBB’li sporculara başarılar diledi.
Anahtar Kelimeler:
hatay
büyükşehirli
sporculardan
sağlık
protokolü
güncellemesi
-
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular

