YAŞAM
YAŞAM HaberleriHarmancık'ta evliliğe ilk adımı oy kullanarak attılar
Harmancık'ta evliliğe ilk adımı oy kullanarak attılar
Bursa'nın Harmancık ilçesinde Betül-Hasan Yeşil çifti düğün gününde gelinliği ve damatlığıyla sandık başına gitti.
bursaekspress.com / BURSA (İGFA) - Bursa'nın Harmancık ilçesinde bugün düğünü olan Betül ve Hasan Yeşil çifti, evliliğe ilk adımı Cumhurbaşkanlığı ikinci tur seçimleri için oy kullanarak attı.
Düğün kıyafetiyle sandığa giden çift Harmancık'ta ilgi odağı olurken, oy kullanmaya gelen Harmancık Belediye Başkanı Yılmaz Ataş ve diğer vatandaşlar ise çifte mutluluklar dileyerek tebrik etti.
Harmancık Belediye Başkanı Yılmaz Ataş, Türkiye Yüzyılı için sandık başına gelen Betül ve Hasan Yeşil çifti ile anı fotoğrafı çektirdi.
Anahtar Kelimeler:
harmancık'ta
evliliğe
ilk
adımı
oy
kullanarak
attılar
-
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu -
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu

