YAŞAM
YAŞAM HaberleriGölcük'ün çınarları Başkan Sezer'i konuk etti
Gölcük'ün çınarları Başkan Sezer'i konuk etti
Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, Yaşlılar Haftası’nda Gölcük Prof. Dr. İsmail Barış Huzurevi sakinlerini ziyaret ederek Gölcük’ün çınarları ile hasbihal etti.
KOCAELİ (İGFA) - Gölcük’ün çınarları, Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer’i konuk etti. Sezer, Yaşlılar Haftası kapsamında Gölcük Prof. Dr. İsmail Barış Huzurevi sakinlerini ziyaret etti. Ziyarette huzurevi sakinleri ile hasbihal eden Sezer, huzur evi yönetimi tarafından düzenlenen tiyatro oyununu büyükleri ile birlikte izledi.
Huzurevi sakinlerinin eğlencelerine ortak olan Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, “Her zaman değerli büyüklerimizin yanındayız” diyerek ellerini öptüğü büyüklerinin Yaşlılar Haftası’nı kutladı.
-
Kocaeli Büyükşehir ile büyüyen yetenekler sahnede parladı -
Polonya Cumhurbaşkanı Türkiye'de... İki ülke hedefi 15 milyar dolarlık ticaret -
Zühal Yorgancıoğlu’nun adı Eskişehir’de yaşıyor -
YÖK’ten yükseköğretimde yeni dönem... Mikro yeterlilikler resmen hayata geçti -
Gaziantep metro için yeşil finansman müjdesi -
Manisa'da kesintisiz ve sağlıklı su için çalışmalar sürüyor -
“Dilimizin Zenginlikleri” Bursa’da ödül töreniyle taçlandı -
Bursa Nilüferli kadınlar yılın yazarını şiirleri ile andı

