GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriGölcüklüler doğa yürüyüşünde buluşacak
Gölcüklüler doğa yürüyüşünde buluşacak
Gölcüklüler; Turizm Haftası kapsamında; 21 Nisan Pazar günü Örcün’den başlayacak doğa yürüyüşünde bir araya gelecek.
KOCAELİ (İGFA) -Gölcüklüler, Turizm Haftası’nda doğa yürüyüşünde buluşacak. Kocaeli Valiliği, Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü, Gölcük Kaymakamlığı, Gölcük Belediyesi ve Kocaeli Gölcük Turizm Birliği işbirliğinde düzenlenecek doğa yürüyüşü Örcün Meydanı’ndan başlayacak. Saat 11.00’da başlayacak etkinlikte Gölcüklüler, doğa ile iç içe hoşça zaman geçirecekler.
Etkinlik alanına ulaşmak isteyenler için saat 10.15’te Gölcük Telekom ve Değirmendere Çınarlık Meydan’dan hareket edecek servisleri kullanabilecekler.
Anahtar Kelimeler:
gölcüklüler
doğa
yürüyüşünde
buluşacak
-
Yeniden Sinematek’ten açık hava sineması -
Bakan Çiftçi: Göç doğru yönetildiğinde stratejik fırsattır -
Başkan Vekili Biba: Aşure, bereket demektir -
Ordu Kayabaşına modern kaldırım -
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda -
Muğla'da Yatağan’a yüzme havuzu hizmeti -
Taşınmaz satışlarında güvenli ödeme sistemi 1 Ekim'e ertelendi -
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni hizmet üssü şekilleniyor

