GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriGölcüklüler doğa yürüyüşünde buluşacak
Gölcüklüler doğa yürüyüşünde buluşacak
Gölcüklüler; Turizm Haftası kapsamında; 21 Nisan Pazar günü Örcün’den başlayacak doğa yürüyüşünde bir araya gelecek.
KOCAELİ (İGFA) -Gölcüklüler, Turizm Haftası’nda doğa yürüyüşünde buluşacak. Kocaeli Valiliği, Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü, Gölcük Kaymakamlığı, Gölcük Belediyesi ve Kocaeli Gölcük Turizm Birliği işbirliğinde düzenlenecek doğa yürüyüşü Örcün Meydanı’ndan başlayacak. Saat 11.00’da başlayacak etkinlikte Gölcüklüler, doğa ile iç içe hoşça zaman geçirecekler.
Etkinlik alanına ulaşmak isteyenler için saat 10.15’te Gölcük Telekom ve Değirmendere Çınarlık Meydan’dan hareket edecek servisleri kullanabilecekler.
Anahtar Kelimeler:
gölcüklüler
doğa
yürüyüşünde
buluşacak
-
Sendikal haklara yönelik baskı kabul edilemez -
Yeşilay’dan uyuşturucuyla mücadele çağrısı: En güçlü kalkanımız önleme -
Eskişehir’de tramvaylarda yaz tarifesi başlıyor -
Niğde Aladağlar’da yaralanan vatandaş helikopterle kurtarıldı -
Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. yılında Selçuklu Sultanları anıldı -
İstanbul Beylikdüzü’nde karne sevinci şenliğe dönüştü -
Balıkesir Gönen’de 288 öğrenci TECH10 sertifikalarını aldı -
Bursa Nilüfer katı atık tesisine karşı tek ses oldu

