GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriGiresun’da çevre ihlaline milyonluk ceza! Madenin bir bölümü kapatıldı
Giresun’da çevre ihlaline milyonluk ceza! Madenin bir bölümü kapatıldı
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, Giresun’da dereye atık su deşarj ettiği tespit edilen maden işletmesine 2 milyon 517 bin TL ceza uyguladı. Kirliliğe neden olan bölüm kapatıldı.
ANKARA (İGFA) - Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ekiplerinin Giresun’da yaptığı denetimlerde, Alagöz Madencilik’e ait maden sahasında çevre ihlali tespit edildi. Yapılan incelemelerde, madenden çıkan atık suyun Çatalağaç Deresi’ne deşarj edildiği belirlendi.
Çevre Kanunu kapsamında, kirliliğe neden olan yeraltı galerisi bölümü gerekli önlemler alınana kadar kapatıldı.
Bakanlık ekipleri tarafından ayrıca işletmeye, ihlalin tekrarlanması nedeniyle artırımlı ceza uygulandı.
Bu kapsamda şirkete toplam 2 milyon 517 bin TL idari para cezası kesildi.
Müdürlük, çevreyi kirleten faaliyetlere karşı denetimlerin kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.
-
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 393 bin 829’a yükseldi -
Samsun’da rip akıntısına dikkat çeken nefes kesen tatbikat -
Sakarya’da bağlantı yolları güçleniyor -
Konya İle Afganistan arasında ticari iş birliği köprüsü kuruldu -
12. Yargı Paketi için Meclis’te mesai başladı... 12. Yargı Paketi Adalet Komisyonu'nda -
Şehit Jandarma Uzman Çavuş Adana’da son yolculuğuna uğurlandı -
TBMM Komisyonu çocukların dijital riskleri ve eğitim politikalarını masaya yatırdı -
Ağrı TOBB MTAL'de öğrenciler üreterek kazanıyor

