GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriGençlere sağlıklı beslenme önerileri
Gençlere sağlıklı beslenme önerileri
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Osmangazi Gençlik Merkezi tarafından düzenlenen, “Sağlıklı Ara Öğün Oluşturma” atölyesi ile gençlere sağlıklı beslenmenin yolları anlatıldı.
ESKİŞEHİR (İGFA) - Büyükşehir Osmangazi Gençlik Merkezi’nin gençlerin kişisel, eğitsel, kültürel ve sanatsal gelişimine yönelik çalışmalar tüm hızıyla sürüyor.
Bu kapsamda düzenlenen “Sağlıklı Ara Öğün Oluşturma” atölyesi Büyükşehir Osmangazi Gençlik Merkezi’nde gerçekleştirildi. Büyükşehir Belediyesi’nde görevli diyetisyen Şenol Yıldız tarafından gençlere sağlıklı beslenme başta olmak üzere, mevsim sebzelerinin faydaları, hazır yiyeceklerin zararları ve sağlıklı yaşam bilincinin oluşturulmasına yönelik bilgiler aktarıldı.

Atölyede ayrıca ara öğünlerin sağlık üzerindeki etkileri, mevsime uygun beslenmenin avantajları, gazlı içecekler, cips, bisküvi, gofret gibi paketli ticari ürünler yerine hazırlanabilecek ara öğünler ve ara öğün planlama kuralları konuşuldu. Atölye sonunda gençlerle birlikte örnek ara öğünler oluşturuldu.
Gençler düzenlenen atölyeden önemli bilgiler edindiklerini belirterek, Büyükşehir Osmangazi Gençlik Merkezi yetkililerine teşekkür ettiler.
-
Bursa İnegöl'de Başkan Taban Ertuğrulgazili sakinlerle buluştu -
Bursa Yıldırım’da karne heyecanı -
Bursa Yıldırım'da sokaklar çocuklar için dönüşüyor -
Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı -
Kocaeli Çayırova’da karne heyecanı -
Edirne Keşan’da geleceğin basketbolcuları ödüllerine kavuştu -
Bursa Osmangazi'de Başkan Aydın çocukların karne heyecanına ortak oldu -
Artvin’de köy mahalle yollarına kilitli parke taşı

