SPOR
SPOR HaberleriGemlik Belediyespor U-17 Elit Lig'de şampiyon
Gemlik Belediyespor U-17 Elit Lig'de şampiyon
Gemlik Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü U-17 Futbol Takımı, Fidyekızık'ta oynadığı Ertuğrulgazi Mesken ile karşılaştığı maçtan 2-0 galip ayrılarak şampiyonluğu garantiledi. Belediyespor, bu sezon 18 maçta 12 galibiyet ile 40 puan alarak sezonu şampiyon tamamladı.
BURSA (İGFA) - Şampiyonluğu garantileyen Belediyesporlu futbolcular, galibiyetlerini kulüp yöneticileri ve Gemlik Belediye Meclis Üyesi Mustafa Duran ile kutladılar.

Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren ve Belediye Başkan Yardımcısı Durmuş Uslu da gençleri tebrik ettiler. Başkan Deviren, Belediyespor Kulübü'nün Türkiye'de bünyesindeki branş sayısı ve elde ettiği başarılarla Türkiye'deki sayılı kulüplerden biri olduğunu dile getirerek futbolcular ve teknik ekibe desteklerinin süreceğini söylediler.
-
Bursa'da Başkan Vekili Biba’dan dağ yöresine entegre tesis sözü -
İzmir Foça’da makilik alandaki yangın kontrol altında -
İzmir Menemen'de yangına hızlı müdahale -
Düzce'de Samanlıkta yaşayan yaşlı devlet korumasında -
Bursa Büyükşehir aşure bereketini Yıldırımlılarla paylaştı -
Kocaeli'de geleceğin sanatçıları ayakta alkışlandı -
İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili Batman’a uğurlandı -
Bursa'da 2. Aktif Yaşam Şenliği'ne yoğun ilgi

