GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriGebze'de çöp ev belediye ekipleri tarafından temizlendi
Gebze'de çöp ev belediye ekipleri tarafından temizlendi
Kocaeli'de Gebze Belediyesi Zabıta Müdürlüğü tarafından Mustafa Paşa Mahallesi’nde tespit edilen çöp biriktirilen ev belediye ekipleri tarafından temizlendi.
KOCAELİ (İGFA) - Gebze Belediyesi Zabıta Müdürlüğü tarafından Mustafa Paşa Mahallesi’nde tespit edilen çöp biriktirilen ev belediye ekipleri tarafından temizlendi.
Mustafa Paşa Mahallesi’ndeki bir evde çöp biriktirildiği ihbarı üzerine Gebze Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan incelemede Mustafapaşa Mahallesi’nde ikamet eden Ö.G. isimli şahsın sağlık problemleri olması dolayısıyla evinde çöp biriktirdiği ve evin yaşam koşullarına uygun olmadığı tespit edildi.
Zabıta ekiplerinin kontrolünde, temizlik işleri müdürlüğü ekipleri tarafından temizlik çalışmasında evden 1 kamyon çöp çıkarıldı. Çöplerin çıkarılmasının ardından ev veteriner işleri müdürlüğü ekiplerince ilaçlanarak kullanıma uygun hale getirildi.

-
AK Parti Düzce Milletvekili Ercan Öztürk trafik kazasında yaralandı, 1 kişi hayatını kaybetti -
Ağrı Barosu’ndan yargı mensuplarına birlik mesajı veren veda -
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar

