YAŞAM
YAŞAM HaberleriGaziantep'te “Uçurtmamı Gördün mü?” gösterimi
Gaziantep'te “Uçurtmamı Gördün mü?” gösterimi
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi (GBB) Şehir Tiyatrosu tarafından “Uçurtmamı Gördün mü?” adlı tiyatro oyununun ilk gösterimi Onat Kutlar Tiyatro Salonu’nda sahnelendi. Oyuncuların performansı, izleyicilerden büyük beğeni topladı.
GAZİANTEP İGFA- Yönetmen koltuğunda Göksel Kart’ın bulunduğu “Uçurtmamı Gördün mü?” oyununa minik sanatseverler yoğun ilgi gösterdi. Evde canı sıkılan ‘Ada’ karakterinin hayal gücünden hareketle çıktığı küçük bir yolculukla başlayan hikâyede, geri dönüştürülebilir malzemeler kullanılarak yapılan uçurtma ve sonrasında yaşanan serüven canlandırıldı.
Çocuk tiyatrosunda salonu dolduran izleyicilerin arasında Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürü Yasin Tepe de bulundu.
Anahtar Kelimeler:
gaziantep'te
“uçurtmamı
gördün
mü?”
gösterimi
-
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi -
DEÜ’den geleceğin meslekleri buluşması -
AK Parti’ye üç belediye başkanı daha katıldı... Rozetleri Erdoğan taktı -
UNESCO unvanı Kahramanmaraş’ta kültür turizmine yeni kapılar açıyor -
Ankara’da Karagöz Müzikali sezon finalini yaptı -
Trabzon’da turizm destinasyonlarına yoğun ilgi

