YAŞAM
YAŞAM HaberleriGaziantep'te Çocuk Sanat Merkezi'nde kurslar tamamlandı
Gaziantep'te Çocuk Sanat Merkezi'nde kurslar tamamlandı
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’nde bağlı olarak hizmet veren Çocuk Sanat Merkezinde kurslara katılan çocuklar sertifikalarını aldı.
GAZİANTEP (İGFA) - Öğrencilerin yaz tatillerini daha verimli geçirebilmeleri amacıyla hazırlanan kurslara bin elli öğrenci katıldı. 7 ile 16 yaş arasındaki çocuklar kültür ve sanat etkinliklerinin düzenlendiği atölyelerde resim, mozaik, ebru, el sanatları, tasarım, seramik, cam atölyesi, bağlama, gitar, piyano, keman, ritim, drama ve yöresel halk oyunları konularında eğitimlerini tamamladı.
ÖĞRENCİLERİN EL EMEKLERİ SERGİLENECEK
Kurs sonunda öğrenciler tarafından yapılan ürünlerin sergileneceği ve kursiyerlerin Cumhuriyetin 100’üncü yılına özel olarak hazırladığı gösterilerin yapılacağı bir etkinlik düzenlenecek.
Merkezdeki kurslara katılarak bağlama eğitimi aldığını belirten Esma Kılınç, “17 yaşında, 12’inci sınıf öğrencisiyim. Bu sene yaz tatilinde Çocuk Sanat Merkezi’ne geldim. Burada bağlama dersleri almak için. Buradaki eğitmenler sayesinde çok iyi şeyler öğrendim. Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin’e kurslar için çok teşekkür ederiz" dedi.
Yaklaşık üç yıldır Çocuk Sanat Merkezi’nde bağlama eğitimi alan İsa Sinan Parlak ise, “Buradan memnunum. Eğitmenlerimize teşekkür ederim. Konserlere çıkıyoruz hazırlık yapıyoruz. 8 Eylül’de bir tane daha konserimiz olacak. Ona hazırlanıyoruz hepimiz. Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Başkanı Fatma Şahin’e teşekkür ederim” ifadelerini kullandı.
-
İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili Batman’a uğurlandı -
Bursa'da 2. Aktif Yaşam Şenliği'ne yoğun ilgi -
Sakarya Büyükşehir: Verimli bir kamp süreci geçirdik -
Radar sistemleri özelleştirilecek mi? Açıklama İletişim Başkanlığı'ndan geldi... -
İstanbul'da 5 bini aşkın kişiyle "Horon Bizumdur" Guinness Dünya Rekoru denemesi -
Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yılı 4'üncü Komando Tugayı'nda kutlandı -
İzmit'te geleneksel Lavanta Şenliği 30 Haziran’da -
Bursa'da görev yeri değişen kaymakamlar için veda programı düzenlendi

