GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriFatih Terim takıma veda etti
Fatih Terim takıma veda etti
Galatasaray'ı 4 farklı dönemde çalıştıran Fatih Terim, takıma veda etti.
İSTANBUL (İGFA) - Galatasaray Spor Kulübü'nden yapılan açıklamada deneyimli teknik direktör Fatih Terim ile ayrılık kararının karşılıklı anlaşmayla alındığı belirtildi.
Bugün Florya Metin Oktay Tesisleri'ne gelen 68 yaşındaki futbol adamı, futbolcularla ve ekiple vedalaştı.
Kulübün sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, 'Teşekkürler' yazılı fotoğrafla "Galatasaray için en iyisini istedik, sezon başından bu yana birlikte durmadan çalıştık. Tüm emeklerin için teşekkürler Fatih Terim" notunu iliştirdi.
-
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi -
Dev karate organizasyonu Kocaeli'de başladı -
Sakarya'da "Mesleğim Geleceğim, Marifetli Gençlik Buluşması" Macera Park’ta gerçekleştirildi -
Antalya'da geleceğe yönelik yol haritası değerlendirildi -
Balıkesir’de saha denetimleri sürüyor -
İzmit Kapanca’da Türk Dünyası ezgileri yankılandı -
Kocaeli'de 'Herkes İçin Spor' başlıyor -
Malatya Şehir Kütüphanesi'nde öğrencilere yemek ikramı

