GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriFatih Terim takıma veda etti
Fatih Terim takıma veda etti
Galatasaray'ı 4 farklı dönemde çalıştıran Fatih Terim, takıma veda etti.
İSTANBUL (İGFA) - Galatasaray Spor Kulübü'nden yapılan açıklamada deneyimli teknik direktör Fatih Terim ile ayrılık kararının karşılıklı anlaşmayla alındığı belirtildi.
Bugün Florya Metin Oktay Tesisleri'ne gelen 68 yaşındaki futbol adamı, futbolcularla ve ekiple vedalaştı.
Kulübün sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, 'Teşekkürler' yazılı fotoğrafla "Galatasaray için en iyisini istedik, sezon başından bu yana birlikte durmadan çalıştık. Tüm emeklerin için teşekkürler Fatih Terim" notunu iliştirdi.
-
Eskişehir’de tramvaylarda yaz tarifesi başlıyor -
Niğde Aladağlar’da yaralanan vatandaş helikopterle kurtarıldı -
Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. yılında Selçuklu Sultanları anıldı -
İstanbul Beylikdüzü’nde karne sevinci şenliğe dönüştü -
Balıkesir Gönen’de 288 öğrenci TECH10 sertifikalarını aldı -
Bursa Nilüfer katı atık tesisine karşı tek ses oldu -
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor -
Yeniden Sinematek’ten açık hava sineması

