GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriEdirne Keşan'da su yerine çamaşır suyu içen kadın hastanelik oldu
Edirne Keşan'da su yerine çamaşır suyu içen kadın hastanelik oldu
Edirne'nin Keşan ilçesinde bulaşık deterjanı içen kadın hastanelik oldu. Kadının hayati tehlikesi bulunuyor.
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - Alınan bilgiye göre Keşan'da meydana gelen olayda, K.Ç. adlı bir kadın bulaşık yıkarken su dolu bir bardağı içti.
Midesinin bulanması üzerine bardağın içinde çamaşır suyu olduğunu fark eden K.Ç., acilen hastaneye kaldırıldı.
K.Ç.'nin hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
-
Kocaeli'de İzmit'te Aquaparkı yaz sezonunu açıyor -
Bursa Büyükşehir'den Gürsu'da yaşamı koruyan çalışma -
Antalya’da yapay resifler denizle buluştu -
Ordu’da Su Oyun Parkları çocuklara açılıyor -
Bursa Büyükşehir bereketi vatandaşlarla paylaşıyor -
e-YDS 2026/6 İngilizce sınav giriş belgeleri erişime açıldı -
Ankara NATO Zirvesi için trafikte kapsamlı düzenleme -
Denizli Büyükşehir’de turnuva heyecanı

