SAĞLIK
SAĞLIK HaberleriEdirne Keşan’da Sağlık Bakanlığı hizmetleri tanıtıldı
Edirne Keşan’da Sağlık Bakanlığı hizmetleri tanıtıldı
Edirne Keşan İlçe Sağlık Müdürlüğü, vatandaşları sağlık hizmetleri konusunda bilinçlendirmek amacıyla anlamlı bir etkinliğe imza attı.
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - Etkinlikte Dr. Nilüfer Uncu, Sosyal Destek Merkezi (SODAM) kursiyerlerine Sağlık Bakanlığı’nın görevleri, hizmetleri ve işleyişi hakkında kapsamlı bilgiler sundu.
Etkinlikte, 663 sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile düzenlenen Sağlık Bakanlığı’nın teşkilat yapısı, yetki ve sorumlulukları ele alındı. Dr. Uncu, Bakanlığın temel amacının toplumun bedensel, zihinsel ve sosyal açıdan tam bir iyilik hâlinde yaşamını sürdürmesini sağlamak olduğunu vurguladı.
KEŞAN İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ’NDE TANITIM ETKİNLİĞİ
Bu kapsamda Keşan İlçe Sağlık Müdürlüğü bünyesindeki birimlerin işleyişini tanıtmak ve halkı bilinçlendirmek amacıyla bir etkinlik düzenlendi.
SODAM KURSİYERLERİNE BİLGİLENDİRME
Etkinlikte, Dr. Nilüfer Uncu tarafından SODAM kursiyerlerine Sağlık Bakanlığı hizmetleri tanıtıldı. Katılımcılar, Bakanlığın topluma sunduğu hizmetler ve kurumun işleyişi hakkında detaylı bilgi edindi.
Bu tür bilgilendirme faaliyetleriyle Keşan’da sağlık hizmetlerine erişim ve farkındalık her geçen gün artıyor.
-
Kayseri'de Atlı Dayanıklılık heyecanı -
Meteoroloji’den sağanak ve toz taşınımı uyarısı -
Kayseri Kocasinan'da baba ile çocuk satran çta buluştu -
Bursa Nilüfer Çayı’nda temizlik çalışmaları tamamlandı -
Türkiye kruvaziyer turizminde yükselişini sürdürüyor... Yolcu sayısı 455 bini aştı -
"Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı" ifadesine soruşturma! -
Türkiye ile Moğolistan arasında ticaret hedefi 500 milyon dolar -
TBMM Başkanı Kurtulmuş Azerbaycan yolcusu

