GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriDüzce'de otomobil motosiklete çarptı: 2 yaralı
Düzce'de otomobil motosiklete çarptı: 2 yaralı
Düzce'de Kuzey Çevre Yolu'nda meydana gelen trafik kazasında, seyir halindeki otomobil aynı yöne gitmekte olan motosiklete çarptı. Kazada motosikletteki 2 kişi yaralandı.
Sefer DEMİR / DÜZCE (İGFA) - Alınan bilgiye göre Kuzey Çevre Yolu Tokuşlar mevkiinde Bahçeşehir istikametine seyir halinde olan N.E idaresindeki 81 ACA 279 plakalı otomobil, aynı yöne gitmekte olan D.Ç yönetimindeki 81 ACM 482 plakalı motosiklete çarptı.
Çarpışmanın etkisiyle motosiklette bulunan 2 kişi yola savruldu. Kazayı gören diğer sürücülerin ihbarı üzerine polis ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi.
Yaralanan D.Ç, ve N.L olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından Düzce Üniversitesi araştırma ve uygulama hastanesine kaldırıldı.
Polis ekipleri kazayla ilgili tahkikat başlattı.
-
Bursa'da Başkan Vekili Biba’dan dağ yöresine entegre tesis sözü -
İzmir Foça’da makilik alandaki yangın kontrol altında -
İzmir Menemen'de yangına hızlı müdahale -
Düzce'de Samanlıkta yaşayan yaşlı devlet korumasında -
Bursa Büyükşehir aşure bereketini Yıldırımlılarla paylaştı -
Kocaeli'de geleceğin sanatçıları ayakta alkışlandı -
İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili Batman’a uğurlandı -
Bursa'da 2. Aktif Yaşam Şenliği'ne yoğun ilgi

