GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriDüzce'de kırmızı ışık ihlali tepki çekti
Düzce'de kırmızı ışık ihlali tepki çekti
Düzce'de kent merkezinde kırmızı ışıkta geçen bir ticari taksi, diğer sürücülerin tepkisini çekti.
Sefer DEMİR / DÜZCE (İGFA) - Düzce'de Kuyumcuzade Bulvarı’nda trafik güvenliğini hiçe sayan bir ticari taksi sürücüsü, Eski Sanayi kavşağındaki kırmızı ışığı görmezden gelerek akan trafiğin arasından yoluna devam etti. Kavşakta bekleyen diğer sürücüler, bu tehlikeli hareketi fark ederek tepki gösterdi.
Vatandaşlar, kural ihlali yapan sürücünün insan hayatını riske attığını belirterek, “İnsan hayatını hiçe sayamazsınız. Sabır yoksa trafiğe çıkılmamalı” şeklinde tepkilerini dile getirdi. Yetkililerin, kural tanımaz sürücülere gerekli cezaları uygulaması gerektiği vurgulandı.
-
Balıkesir Büyükşehir'de saha denetimi sürüyor -
Gönen TECH10'da mezuniyet coşkusu -
Antalya Büyükşehir’den Gazipaşalı üreticilere naylon desteği -
Antalya Büyükşehir’in çevre vizyonu anlatıldı -
EKDAĞ’dan Boğaçayı Plajı’nda yerli üretimle konforlu hizmet -
ABB’den öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi -
“Karagöz Konsere Gidiyor” sezon finali yaptı -
KOBİ’leri büyütme ekonomisine geçilmeli

