YAŞAM
YAŞAM HaberleriDüzce'de gençlere dijital iletişim becerileri anlatıldı
Düzce'de gençlere dijital iletişim becerileri anlatıldı
Düzce Üniversitesi, Gençlik ve Spor Bakanlığı Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nün düzenlediği “Genç Kariyer Akademisi” etkinlikleri kapsamında gençleri dijital iletişim konusunda bilgilendirdi.
Mustafa KIR / DÜZCE (İGFA) - Düzce Üniversitesi Gölyaka Meslek Yüksekokulu Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı'nda görevli Öğr. Gör. Nurgül Soydaş’ın bilgi ve deneyimlerini anlattığı seminerde; dijitalde dikkatli iletişim kurmanın önemi, dijital iletişim, dijital iletişim yönetimi, dijital beden dili ve dijital iletişimsizlik başlıklarını içeren “Dijital İletişim Becerileri” anlatıldı.
Yoğun bir katılım ve ilginin olduğu seminerde katılımcılar; keyifli ve faydalı bir seminer olduğunu ifade ederek, tekrarını arzu ettiklerini dile getirdiler.
Program, Gençlik Merkezi Şube Müdürü Samet İnce’nin hediye takdimi ve fotoğraf çekimi ile son buldu.
-
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

