YAŞAM
YAŞAM HaberleriDüzce Valisi öğrencilerle doğa yürüyüşünde
Düzce Valisi öğrencilerle doğa yürüyüşünde
Düzce Valisi Selçuk Aslan öğrencilerle doğa yürüyüşü yaptı.
Sefer DEMİR / DÜZCE (İGFA) - Sosyal medya hesabindan paylaşım yapan Düzce Valisi Selçuk Aslan, KYK yurtlarında kalan gençler ile Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne düzenlenen doğa yürüyüşüne katıldı.
Yürüyüş boyunca yaptığımız güzel sohbetlerde ülkemizin dört bir diyarından Düzce’ye üniversite okumaya gelen gençlerimiz ile tanış olurken; onların hayal ve hedeflerini de dinleme fırsatı oldu. Yürüyüş güzergahında doğaya bırakılan atıkları da gençlerle toplayan Vali Aslan, doğanın korunmasında ki sorumluluğu da hatırlattı.

Anahtar Kelimeler:
düzce
valisi
öğrencilerle
doğa
yürüyüşünde
-
Yeniden Sinematek’ten açık hava sineması -
Bakan Çiftçi: Göç doğru yönetildiğinde stratejik fırsattır -
Başkan Vekili Biba: Aşure, bereket demektir -
Ordu Kayabaşına modern kaldırım -
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda -
Muğla'da Yatağan’a yüzme havuzu hizmeti -
Taşınmaz satışlarında güvenli ödeme sistemi 1 Ekim'e ertelendi -
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni hizmet üssü şekilleniyor

