YAŞAM
YAŞAM HaberleriDüzce Belediyesi’nden 19 Eylül'e özel lokma ikramı
Düzce Belediyesi’nden 19 Eylül'e özel lokma ikramı
Düzce'de 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla düzenlenen etkinlikler kapsamında Düzce Belediyesi de vatandaşlara lokma ikramında bulundu.
Sefer DEMİR / DÜZCE (İGFA) - Düzce Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü ekipleri, Merkez Büyük Camii önünde Cuma namazı çıkışında bin 500 kişilik lokma dağıttı.
Vatandaşlar, 19 Eylül Gaziler Günü'nde gerçekleştirilen ikram için belediye çalışanlarına teşekkür etti.
Düzce Belediyesi yetkilileri, Gaziler Günü’nün milletin bağımsızlık mücadelesinde önemli bir yere sahip olduğunu vurgulayarak, bu tür etkinliklerle gazilerin hatırasını yaşatmaya devam edeceklerini belirtti.
-
Ekaldes’ten Rize Çayeli'ne 'ters şemsiye' uygulaması -
İstanbul'da aşura matem merasimi programı -
Bursa'da fetih coşkusu notalara yansıdı -
Maltepelilerden Maslak Kasırları’na ziyaret -
HAYAT 112 bir ayda 600 bini aştı... 7 bin 157 acil vakaya dijital müdahale -
Manisa’da pop müziği rüzgarı esti -
Kardeş okul uygulamasında tüm süreçler dijital ortama taşınıyor -
Dokuz Eylül dünyada ilk 200 üniversite arasında

