GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriDSP Keşan'da Hasan Nalbantoğlu ile devam
DSP Keşan'da Hasan Nalbantoğlu ile devam
DSP Keşan Olağan Kongresi'nde, tek liste ile seçime giren Hasan Nalbantoğlu yeniden ilçe başkanı seçilerek güven tazeledi. Kongrede yeni yönetim kurulu üyeleri de belirlendi.
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - DSP'nin Keşan'daki olağan genel kurulunda mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu yönetimindeki tek liste ile seçim gerçekleştirildi.
Nalbantoğlu’nun bir kez daha başkan seçilmesinin ardından Yönetim Kurulu; Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan'dan oluştu.
-
Süper Loto’nun süper ikramiyesi sahibini buldu -
Kocaeli GTÜ’de Kuantum Bilim ve TRMOTOR Test Merkezleri açıldı -
LÖSEV Bursa'dan anlamlı buluşma... Çocuklar ve babaları moral depoladı -
Antalya’da arıcılık faaliyetlerine hibe desteği -
Elazığ’da silah ticaretine operasyon! -
Sakaryalı sporculardan bir haftada 17 madalya -
Eğitimde Zekâ ve Yetenek Zirvesi’nde geleceğin modelleri konuşuldu -
Bursa İnegöl'de 'Nöbetçi Kitaphaneler' her yaşa hitap ediyor

