GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriDostluk Grubu TBMM'de Polonya heyetini ağırladı
Dostluk Grubu TBMM'de Polonya heyetini ağırladı
TBMM Türkiye-Polonya Dostluk Grubu Başkanı Ferhat Nasıroğlu, Polonya Dışişleri Bakan Yardımcısı Marcin Bosacki'yi ağırladı. Görüşmede, ekonomik, ticari ve kültürel ilişkilerin geliştirilmesi vurgulandı.
ANKARA (İGFA)- TBMM Türkiye-Polonya Parlamentolar Arası Dostluk Grubu Başkanı ve AK Parti Batman Milletvekili Ferhat Nasıroğlu, Polonya Dışişleri Bakan Yardımcısı Marcin Bosacki ve beraberindeki heyetle bir araya geldi. Dostluk grubu üyelerinin de katılımıyla TBMM'de gerçekleşen görüşmede, Nasıroğlu, Polonya heyetini ağırlamaktan memnuniyet duyduklarını dile getirdi.
AB'de ve NATO'da Polonya ile dostane ilişkinin etkilerini gördüklerini belirten Nasıroğlu, ekonomi, ticaret ve kültür alanlarında ilişkilerin geliştirilmesinin önemine değindi.
Polonya Dışişleri Bakan Yardımcısı Bosacki de Türkiye ile birçok alanda devam eden işbirliklerinin önemini vurguladı.
TBMM'nin resmi internet sitesinde yer alan habere göre kültür işbirliği kapsamında İstanbul Beyoğlu'ndaki Adam Mickiewicz Müzesi'nin bulunduğu binanın tadilatı için destek talep eden Bosacki, Polonya ve Türkiye arasındaki ticareti de karşılıklı geliştirmek istediklerini bildirdi.
-
AK Parti’ye üç belediye başkanı daha katıldı... Rozetleri Erdoğan taktı -
UNESCO unvanı Kahramanmaraş’ta kültür turizmine yeni kapılar açıyor -
Ankara’da Karagöz Müzikali sezon finalini yaptı -
Trabzon’da turizm destinasyonlarına yoğun ilgi -
Kocaeli'de İzmit'te Aquaparkı yaz sezonunu açıyor -
Bursa Büyükşehir'den Gürsu'da yaşamı koruyan çalışma -
Antalya’da yapay resifler denizle buluştu -
Ordu’da Su Oyun Parkları çocuklara açılıyor

